Dansk Marine Center A/S
Optify fik til opgave at modernisere hjemmesiden for Dansk Marine Center i et responsivt og tilgængeligt design, der skulle imødekomme nye såvel som gamle kunder. Som Østjyllands største bådforhandler af sejl- og motorbåde, var det vigtigt, at det nye design kunne indfri kundens høje krav til brugervenlighed og æstetik. Optify udviklede derfor en skræddersyet strategi til optimering af virksomhedens digitale performance og responsivitet gennem løsninger til hjemmeside, nyhedsbrev og webdesign.
Den stigende interesse fra internationale kunder betød, at der var opstået et behov for produktbeskrivelser, kategoritekster og menuer på flere sprog. Med tilføjelsen af et automatisk oversættelsesværktøj, har Optify gjort processen nem og overskuelig for Dansk Marine Center. Nye tekster oversættes automatisk og behovet for manuelt arbejde er fjernet.
Via produktspecifikke kontaktformularer til hver enkelt produktside, har Optify forenklet kommunikationen mellem kunde og forhandler. Udover at forkorte købsprocessen har tilføjelsen af kontaktformularen også gjort Dansk Marine Center mere tilgængelig for kunder. Dertil kan Dansk Marine Center bruge mindre ressourcer på kommunikation med konkrete spørgsmål om specifikke produkter. Med indholdet og specifikationerne som Dansk Marine Center har udfyldt om produktet, kan systemet automatisk generere en salgsopstilling.
Ved integration af tredjepartsprogrammer har Optify samlet alle processer i ét enkelt system, som skal reducere fejlmargin, udgifter og manuelt arbejde for Dansk Marine Center.
Hele løsningen er kodet op omkring Navision, der samler logitstik, indkøb, CRM og økonomi i ét enkelt system. Det effektive ERP-program integrerer altså data fra hele virksomheden og lader Dansk Marine Center arbejde, som de plejer.
For at mindske tidskrævende og unødvendige manuelle arbejdsgange har Optify til slut automatiseret kommunikationen mellem tredjepartsforhandlere og Dansk Marine Center, så salgstal automatisk sendes direkte videre.
Se resultatet