NST DK. A/S
NST DK leverer og producerer el-artikler til byggepladser i hele norden. De ønskede en ny digital strategi med en øget markedsføringsindsats mod nye og nuværende kunder med henblik på at flytte salg og markedsføring online. Samtidigt skulle en ny visuel identitet fra moderniseret logo og hjemmeside signalere troværdighed, service og kvalitet.
Optify fik til opgave at digitalisere salg og kundeservice hos NST DK med en ny webshop, opkvalificering af medarbejdere og en ny visuel identitet med et nyt logo og hjemmesidedesign, der matcher tidens designtrends. Den nye webshop blev udviklet med udgangspunkt i genkendelighed, mens der rent funktionelt blev fokuseret på konverteringsoptimering, information og brugeradfærd. Det resulterede i en forenklet menu, øget fokus på B2B-salg med brugerlogin, fokus på USP’er og gennemgående brand-farver i et nyt professionelt design.
En ny digital strategi for anvendelse og målretning af Google Ads, LinkedIn, e-mail marketing og søgemaskineoptimering blev iværksat med henblik på markedsføring mod nye, nuværende og tidligere kunder. Optify opsatte et søgenetværk og retargeting-banners med fokus på nye leads fra Google. På LinkedIn målrettede vi markedsføringen mod beskæftigede og selvstændige elektrikere, mens e-mail marketing og søgemaskineoptimering bestod af opsætning af automations og optimering af indhold på tværs af kategori- og produktsider.
Resultatet er en optimeret og moderniseret webshop med en langtidssigtet digital markedsføringsstrategi, der skal gøre det nemt for kunder at finde, anvende og bestille varer fra NST DK online. Vedvarende rådgivning fra Optify sikrer effektiv gennemsigtighed og opfølgning af ROI fra de forskellige trafikkilder.
Se resultatet