Vi varetager jeres annonceringskonto
Google Ads (før kendt som AdWords) er Googles annonceringsprogram, som man passende kan benytte til anskaffelse af nye kunder. Din virksomhed betaler for sponsorerede links i Googles søgningsresultater, hvilket fører til flere besøg fra nysgerrige besøgende. Og her taler vi vel at mærke om besøgende, der allerede har interesse i nichen.
Selvom Google Ads er sponsorerede reklamer som man betaler sig til, kræver det alligevel en optimeringsindsats. Selv på Google Ads er der nemlig høj konkurrence, præcis som der er i almindelig søgemaskineoptimering (SEO).
Du kan i øvrigt sagtens benytte dig af både Google Ads og SEO for at trække kunder til. Den ene løsning udelukker aldrig den anden. Mange virksomheder opererer med en kombination af de to.
Vi kan først og fremmest hjælpe din virksomhed med at tilrettelægge de rette søgeord. Vi kan analysere markedet og konkurrencen, hvilket resulterer i det højest mulige udbytte. Priserne varierer nemlig på de forskellige søgeord alt efter konkurrencedygtigheden, så her er det vigtigt at være med de rette steder - og ikke springe på de forkerte søgeord. Det handler nemlig om at få så meget som muligt ud af sin annoncering med Google Ads. Vi hjælper dig med at opsætte de rette kampagner, så du trækker flest mulige kunder ind via Google. Det er samtidig en proces, der ikke bare klares hurtigt, men som derimod er langvarig: Det betyder, at vi ikke bare optimerer din side med Google Ads én gang. I realiteten er der nærmere tale om konstant vedligeholdelse.
Kommunikation og gennemsigtighed
Vi sigter altid efter, at kommunikationen skal være helt i top. Det betyder et godt samarbejde mellem kunde og partner, så vi sammen kan forventningsafstemme målene. Du kan fortælle, hvad din virksomhed har brug for med AdWords, og vi kan bidrage med vores idéer til forbedringer. Arbejdet laves altid med udgangspunkt i kundens ønsker, og et godt samarbejde er essentielt for fine resultater på dette marked.
Når vi kender din virksomheds mål, er der også noget bestemt at sigte efter. Det gør optimeringen mere overskuelig og bringer som regel også bedre resultater med sig. Når først processen med AdWords-optimering er sat i gang, bliver det også muligt at se nærmere på statistikkerne. Dermed kan vi med regelmæssige rapporter finde ud af, om der skal laves ændringer, eller om vi har ramt de perfekte annonceringsmuligheder.
Den vigtigste statistik at se nærmere på i forbindelse med AdWords er ROI. Det er en forkortelse for return on investment og viser altså, om annonceringen nu også fører til flere salg. Det skulle den gerne - for det er nemlig formålet med AdWords annoncering. Måske koster det 500 kr. at bringe 50 interesserede besøgende ind på hjemmesiden, men hvis det resulterer i et par ekstra salg og en fast kunde, så viser det sig jo at være en god forretning.
Det handler om at få så meget ud af AdWords som muligt, og det kan vi hjælpe dig med. Vi har opsat annoncer for mange internetbaserede virksomheder og ser altid frem til en ny udfordring. Du kan henvende dig med det samme, hvis du gerne vil høre mere om annonceringsmulighederne i Google AdWords.