Vi laver komplette shops og integrationer til SmartWeb
Mange danske virksomheder bruger Smartweb til at opbygge webshops; et system der er let og overskueligt at kontrollere, men desværre også et system, der er svært at integrere med alle de arbejdsopgaver, der ellers hører med til at drive en webshop – dét gør vi hos Optify noget ved.
Smartweb er en dansk virksomhed, der siden 2005 har udviklet løsninger til professionelle webshops, og systemet bliver blandt andet benyttet af de nyeste løsninger hos både Wannafind og ScanNet.
Smartweb er et såkaldt hosted-webshop system, hvilket vil sige,at du som webshopejer ikke behøver at have den helt store viden til programmering, kodning, grafisk layout osv. Systemet er nemlig bygget op med en række fastlagte skabeloner og temaer som du frit kan vælge imellem, alt efter hvilket udtryk du gerne vil have, at din webshop skal afspejle.
En anden fordel ved at benytte en hosted-webshop som Smartweb er, at du som webhopejer ikke behøver at bekymre dig om driften af shoppen, serverstop eller at opdatere til nyere versioner. Som udbyder er det nemlig Smartweb, der tager sig af opdatering og vedligeholdelse af serveren, og herunder din webshop.
Som udviklere af webshops, ved vi hvor vigtigt selve webshoppens funktion og udseende er for brugerens opfattelse af din virksomhed. Men vi ved også, at der er langt mere til dét at drive en webshop, end bare shoppens udseende.
Har du specielle krav, udfordringer eller ønsker - så skriv eller ring gerne til os. Det er fuldstændigt uforpligtende.
Integration der forenkler driften
Vi kender til vigtigheden af at have en webshop, der både er grafisk vellykket, funktionel og let at benytte for brugeren. Men vi ved også, at det kræver meget mere at drive en webshop, end dét brugeren ser. Lagerstyring, regnskaber, leveringshåndtering og optælling er bare et par af de opgaver, der hører med til at drive en webshop, og disse opgaver bliver som oftest styret gennem forskellige systemer og programmer.
Hos Optify arbejder vi i al sin enkelthed med at gøre livet som webshopejer lettere for dig og din virksomhed. Derfor har vi dygtiggjort os i at udvikle integrationer og specialløsninger, der på overskuelig manér danner bro mellem Smartweb og de daglige økonomiske og administrative opgaver, der er forbundet med driften af en webshop.
Smartweb er nemlig i sig selv ikke udstyret med et særligt stort kartotek af sådanne løsninger og funktioner, og mulighederne for ændringer af disse er yderst begrænsede. Netop dette, er grunden til, at vi har sammenstykket en række specialløsninger, der beriger Smartwebs funktioner, så du som webshopejer kan få samlet alle dine behov i én samlet løsning.
En specialløsning kan skabe bro mellem systemerne
Mere specifikt kan en specialløsning eksempelvis være en udvidelse af de allerede eksisterende Smartweb-funktioner, som eksempelvis styring af ordre- og leveringshåndtering, regnskab, løsninger til lagerstyring, POS og CRM-systemer. Der er altså tale om integrationer, der gør din daglige arbejdsdag som webshopejer lettere og mere overskuelig, samtidig med at spare dig for en hel del arbejdstimer.
Vi arbejder med at gøre livet som webshopejer mere enkelt for dig, fordi vi ved at du sagtens kan bruge tiden på andet end at håndtere et væld af forskellige systemer og funktioner. Har du brug for at høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig med at gøre Smartweb endnu smartere, med integrationer der forenkler den daglige drift af din webshop, er du altid velkommen til at kontakte os.