Rådgivning af mediestrategi
Facebook annoncering er en af de bedste måder at nå ud til potentielle kunder på. Mange danskere bruger tid på Facebook, så med gode annonceringsmuligheder er det ikke en chance, man skal lade passere forbi. I hvert fald ikke hvis målet er nye kunder og flere salg.
Hvis du har brug for professionel hjælp eller rådgivning til Facebook Ads, sidder vi altid klar til at tage en snak.
For de fleste mennesker er Facebook et personligt tool, der benyttes til at holde kontakten ved lige med venner og familie. Det er dog også en afsindig god hjemmeside til forretningsformål. Der er en så høj procentdel af danskere på Facebook, at man kan nå ud til enhver målgruppe, hvis ellers annonceringen er udført ordentligt.
Når du henvender dig til os, vil vi komme med en specifik strategi, der kan hjælpe dig med at opnå dine konverteringsmål. Vi analyserer branchen, annonceringspriserne og målgruppen - kombinationen af disse giver rig mulighed for at få nye potentielle kunder. Undervejs vil vi holde os opdaterede på statistikkerne. Det skal nemlig altid være muligt at lave tweaks og forbedringer, hvis der er brug for det.
Vi forsøger altid at skabe en god dialog mellem os selv og vores kunder. Relationen skal helst være personlig, også selvom den trods alt er digital. På den måde kan vi bedst fastsætte målene og derefter arbejde os frem til den bedste strategi for at skabe flere salg via denne marketingsstrategi.
Desuden skal annonceringen også stemme overens med det, som din virksomhed står for. Det er den, der skal være i fokus, når Facebook-brugerne får øje på reklamen. De skal helst få et godt indtryk af virksomheden fra start, og det skal også gerne være sådan, at de genkender den fremover. Det er altid vigtigt at have fokus på brand awareness, når vi taler om Facebook Ads. Vi vil sørge for, at det kommer fint til udtryk i annoncerne.
Annoncering med Facebook Ads
Når først vi går i gang med hver enkelt case, skal vi fastlægge almindelige ting som budget og kampagner. Selve budgettet har du sikkert allerede en idé om, for her vil vi forsøge at skabe en så stor ROI (return on investment) som muligt. Det klares som regel ved specifikke kampagner - og altså ikke udelukkende de klassiske reklamer. Vi har nemlig flere gange oplevet, at tilbud konkurrencer skaber langt mere interesse end almindelig branding, så det er bestemt værd at fokusere på.
Arbejdet med Facebook Ads dækker også over grafisk opsætning af tekst og billeder. En annonce skal helst være fangende og trække opmærksomhed til sig. Det kan sagtens gøres med tekst alene: Det er nemlig bevist, at visse keywords i sig selv kan fange folk. Billeder giver dog lidt ekstra power, og kombinationen af de to er rigtig stærk. Der er ingen generel regel, man kan følge, da alle virksomheder er forskellige - og dermed også udtrykker sig på forskellige måder. Heldigvis har vi god erfaring med grafisk opsætning af Facebook Ads for flere unikke typer af virksomheder. At finde en unik løsning din virksomhed bliver derfor intet problem.
Vi anbefaler desuden at benytte konkurrencer i din annoncering. Det er noget, der trækker folk til, og det bringer ikke nødvendigvis de store udgifter med sig. Hvis man er strategisk i sin planlægning, kan man få et stort langvarigt plus ved at annoncere med promotions, konkurrencer og lignende. Men det er alt sammen noget, som vi kan se nærmere på, når du henvender dig.
I alle tilfælde skal du være velkommen til at kontakte os. På den måde kan vi hurtigt lære mere om din virksomheds behov og ikke mindst finde frem til en god strategi med hensyn til Facebook Ads.