Kim Boye
I mere end 20 år har Kim Boye arbejdet med at flytte mennesker længere i den personlige udvikling. I dag er Kim nok mest kendt som mentalcoach for nogle af Danmarks mest populære sportsstjerner og erhvervsfolk på højeste plan.
Kim havde brug for at skabe en base for sit online mentorforløb med plads til booking af foredrag og virksomhedsudvikling. Derfor var der behov for en nytænkning af hans synlighed online med en omfattende overhaling af både hjemmeside og content.
Optify har - i samarbejde med Kim Boye - skabt en komplet løsning med ny hjemmeside, tekstmateriale, grafik, design af merchandise og reklamevideo. Målet var at give ’Den Mentale Kriger’ en ny visuel identitet med fokus på genkendelighed og et mere sammenhængende flow mellem hjemmeside, logo og content.
Komplet overhaling af hjemmeside
Udgangspunktet for den nye hjemmeside var i højere grad at fokusere på konverteringsoptimering og strømline bookingflowet med en skræddersyet Umbraco-løsning. Det har samtidig givet langt flere tilpasningsmuligheder i design, indhold og integrationer.
Designmæssigt lød målsætningen: at skabe en visuel rød tråd på tværs af medier og grafik med Kim Boye i centrum. Motiverende citater og budskaber strækker sig på tværs af hele hjemmesiden mens store stemningsbilleder fortæller om Kim Boyes foredrag og virksomhedsbesøg. Unødvendige undersider blev pillet væk og erstattet af en overskuelig hovedmenu omkring Kim Boyes services, mentorforløb og booking.
Grafik, tekst og merchandise
Til Kim Boyes kommende foredrag var der brug for salgsmateriale, som alle skulle kunne kalde tilbage på hjemmesidens designrødder. Plakater, brochurer og salgsark satte liv i Kim Boyes budskaber med stærk CTA. Et nyt roll-up stativ blev ligeledes designet til under- og efter foredrag.
Som del af den nye markedsføringsstrategi gik Optify også i gang med design af nyt merchandise i form af t-shirts. Igen var designet lavet med udgangspunkt i den nye designmanual. Nye tekstoplæg til de kommende foredrag blev ligeledes varetaget af Optify.
Ny reklamevideo
Som sidste del af den fornyede marketingsindsats stod Optify for udvikling og produktion af en reklamevideo omkring Kim Boyes foredrag. Videoen skulle formidle foredragets budskab og invitere til booking. Resultatet kan ses her.
Se resultatet