Jyskkaffe.dk
Peter Hansen, der er indehaver af Jysk Kaffe, valgte i 2018 Optify-teamet til at udvikle og designe en brugervenlig og overskuelig hjemmesideløsning i nopCommerce. For Peter Hansen var det utrolig vigtigt, at den nye hjemmeside kunne fungere som både varekatalog og webshop for Jysk Kaffes b2b-kunder. Hermed kunne privatpersoner se hjemmesidens store produktudvalg af både kaffe, kaffetilbehør samt andre typer af drikkevarer, samtidig med at Peter Hansens b2b-kunder kunne bestille varer direkte fra hjemmesidens webshop via login.
Hjemmesidens design afspejler en enkel og overskuelig platform, hvor brugervenlighed er vægtet højt. Derudover er den sandfarvede tone, der pryder en stor del af hjemmesidens layout, med til at skabe både ro og hygge, der passer godt til det at drikke en dejlig varm kop kaffe. Samtidig har Optify udviklet Jysk Kaffes røde logo, der forestiller en kop med kaffe eller te oppefra. Den røde logofarve går igen flere steder på hjemmesiden og er med til at skabe en dynamisk kontrast til den lyse og sarte sandfarve.
Foruden et gennemført design, har Optify også udviklet en unik feature på hjemmesidens forside, der består i, at kunder nemt kan finde frem til, hvilken type kaffe der skal bruges til netop deres kaffemaskine alt afhængig af type og kapacitet.
Se resultatet